näyttää 57 tuloksen(tulokset)
Markkinoija ja viestijä

Digimarkkinoijan tyypillisiä virheitä

Minulla on noin kahdeksan vuoden kokemus digimarkkinoinnista sekä ostajan että tekijän roolissa. Olen siis laatinut Google Adwords -kampanjoita, kohdistanut Facebook-mainontaa, tutkinut analytiikkaa ja seurannut erilaisten markkinointitoimenpiteiden tehoa. Digimarkkinointi on upeaa, koska siinä pääsee tekemään kokeiluja pienilläkin aloitussummilla, suunnitelmaa voi vaihtaa lennossa ja tulokset näkee reaaliajassa. Entä mitä ovat digimarkkinoinnin sudenkuopat? Tässä vinkkini aloittelijoille ja ensi …

Kuvakaappauskuva Heli Järvenpään Youtube kanavan etusivusta
Markkinoija ja viestijä

Haussa tubekouluttaja?

Suomitube.fi -sivustolle on listattu tämän postauksen kirjoitushetkellä liki 15 000 suomalaisia YouTube-kanavaa ja oma kanavani on sijalla 4 919.Tiedän siis, että Suomessa on varmasti ainakin 5 000 omaa tubekanavaani suositumpaa kanavaa. Mitä tarjottavaa minulla voi kouluttajana olla tubettamisesta kiinnostuneille, jos en omaa kanavaanikaan ole saanut kasvuun?

Ammattilaisvideokamera valmiina kuvauksiin.
Markkinoija ja viestijä

Kannattaako asiantuntijan edes tehdä videoita Youtubeen?

Julkaisin viikko sitten pienen pätkän robotin testiajosta toimistollamme. Jaoin videon sekä Youtubeen että LinkedIniin lataamalla videon erikseen kumpaankin palveluun. Viikkoa myöhemmin video on LinkedInissä saanut 3 385 näyttökertaa, Youtubessa 138. Seuraajamäärät eivät yksistään riitä tätä eroa selittämään: LinkedInissä minulla on seuraajia alle 700, Youtubessa 250.